Regels Clubhuis en bardienst

Instructie gebruik Clubhuis TTV Sittard.

Openings procedure (Zaalbegeleiders / Barbeheerders):

• Haal de sleutel en wisselgeld voor de bardienst op bij het sleuteladres zie onderaan dit document.

Zaalbegeleiders/trainers:

• Indien met 4 tafels voldoende plaats is om te trainen probeer dan de lichten achter in de zaal uit te laten.
  • Tassen dienen op de grond te staan niet op de tafels in het bargedeelte.
  • Sporten met zwarte zolen is niet toegestaan. Let hier op!! óók bij de bezoekers.

Barbeheerders:

• Pak het wisselgeld en tel dit en het aantal consumptiekaarten na. Vul dit in op de checklist.
  • Open de keuken en de koelkast controleer direct of de koelkast en bierkoeling goed gevuld zijn. Zo niet vul deze dan direct bij. Vraag hulp bij het vullen van de bierkoeling.

Tijdens de Bardienst:

• Er wordt niet op geschreven men kan betalen met bonnen, pinnen of contant betalen. Eén uitzondering tijdens de competitie op zaterdag en maandag mag er per Team worden opgeschreven.
  • Het is verboden alcohol te verstrekken aan personen beneden de 18 jaar en aan personen aangenomen kan worden, dat dit mogelijk tot verstoring van de openbare orde en veiligheid kan leiden
  • In ons tafeltennis centrum geldt een rookverbod.
  • Zorg dat het spoelwater tijdens uw dienst regelmatig ververst wordt laat eventueel  kraantje een beetje aanstaan en doe regelmatig bierglazen reiniger in het water.
  • Let tijdens u bardienst op u eigen alcohol gebruik.

Na afloop van de Bardienst:

• Alle glazen schoonmaken en opbergen op de daarvoor bestemde plaats.
  • Lekblad schoonmaken met warmwater (gebruik de waterkoker) en drogen.
  • Spoelborstel grondig uitspoelen eventueel met afwasmiddel uitwassen en dan goed uitgespoeld terugleggen.
  • Spoelbak schoonmaken en drogen.
  • Keuken opruimen eventuele afwas doen.
  • Elektrische gebruiksapparatuur schoonmaken en uitzetten, controleer of de vrieskast goed dicht is.
  • Tel het wisselgeld af, tel de dagopbrengst en de consumptiekaarten, vul de checklist in, de dagopbrengst en de checklist in de enveloppe doen. Voorzien van naam, datum en bedrag, dichtplakken en met paraaf verzegelen.
  • Vervang alle vuilniszakken in keuken en bargedeelte ook als deze maar halfvol zijn.
  • U kunt de vuilniszakken in de container in het verwarmingshok doen. Deze opent u met dezelfde sleutel als u mee sluit.

Sluitingsprocedure:

• Loop het gebouw na doe alle lichten uit, en sluit alle tussendeuren.
  • Controleer ook de toiletten en spoel deze even extra door.
  • Controleer of alle apparatuur en lichten uit zijn (ook kleedkamers en douches), sluit de nooduitgangen, keuken en hoofdingang af.
  • Geef de dagopbrengst, wisselgeld en de sleutel af bij het adres op de label van de sleutel.

1 ste Sleuteladres:                2 de Sleuteladres:

Toin de Beer                    Jos Huntjens

Merovingenstraat 56            W. Churchillaan 4