Jeugdkamp 2018

Het jeugdkamp 2018 was weer een groot succes. Dit jaar waren we wederom met een groep van 26 personen. We bleven dit jaar in het clubgebouw slapen met als doel om de drempel voor de jongere jeugdleden zo laag mogelijk te maken. Het gevolg hiervan was dat alle jongste jeugdleden zich voor dit kamp had ingeschreven.

Op vrijdagavond werd een speurtocht gehouden in het bos gevolgd door een gezellig kampvuur met een quiz. Verder werden er tot in de late uren spelletjes gespeeld voordat de kinderen langzaam één voor één naar bed gingen.

Zaterdag stond in het teken van Toverland. Iedereen had de vrijheid om al zijn/haar favoriete attracties te gaan. Verder waren er nauwelijks wachtrijen en zaten er een flink aantal spectaculaire attracties tussen. Ook mochten de kinderen wat zakgeld meenemen om wat lekkers te kopen tijdens de lunch. Dit geld werd helaas alleen gebruikt om snoep te kopen (dit tot grote vreugde van de kinderen).
Voor in de avond hadden we een lasergame gehuurd. Zwaarbewapend gingen de kinderen en begeleiders elkaar te lijf met deze laserguns in het stadspark. De verhalen over dat er de hele nacht niet geslapen zou worden bleken al snel te zijn verdwenen toen we die avond terugkwamen uit het stadspark.

Zondag werd er afgesloten met een sportdag. En dit jaar gingen we er met een knaller uit. De eieren die over waren werden kapotgeslagen met een honkbalknuppel. Sommige eieren belandden op het hoofd van een of meerdere begeleiders