Ouder-Kind Toernooi 2023

Geachte leden,

Komend jaar, op zondag 22 januari 2023 om 10:00 organiseert TTV Sittard weer een ouder-kind toernooi.

Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van TTV-Sittard mogen meedoen samen met een familielid dat geen lid van de tafeltennisvereniging hoeft te zijn. De naam van het toernooi is Ouder-kind toernooi en het overgrote deel zullen vermoedelijk ook teams bestaande uit een ouder met een kind zijn, maar dit is geen absolute noodzaak. Het mag ook een kind met een grootouder zijn, of iemand die met een oom/tante of neefje/nichtje speelt. Bij een team dat geen ouder met kind is hebben we wel als extra voorwaarde dat dit dan een volwassene met een minderjarige moet zijn.

Wat houdt het ouder-kind toernooi in?

Het ouder-kind toernooi is een familie tafeltennis toernooi dat in de zaal van TTV-Sittard wordt gespeeld waarbij het vooral om gezelligheid gaat. iedere ouder-kind combinatie vormt samen een (dubbel)team. Ieder team speelt dubbelwedstrijden  tegen de andere teams. Er wordt dus alleen gedubbeld. Er worden GEEN enkelwedstrijden gespeeld.

De wedstijdleiding stemt het speelschema een beetje af op de hoeveelheid deelnemers zodat het toernooi ongeveer eindigt om 14:00. Je kunt er echter vanuit gaan dat we beginnen met poules (meerkampen) en de beste teams eindigen met eindrondes (halve finale / finale wedstrijden). Om het een beetje spannend te houden zullen teams die bestaan uit 2 goede competitiespelers een handicap krijgen wanneer zij spelen tegen teams die beginnende tafeltennissers bevatten

Hoe kun je je opgeven/inschrijfgeld?

Je kunt je opgeven door dit aan te geven in een email die je stuurt naar toernooien@ttv-sittard.nl  Daarin moet minimaal zijn vermeld wat de namen van de spelers zijn en wat jullie onderlinge (familie)band is.

Het inschrijfgeld voor het toernooi bedraagt €5.- per koppel en dient te worden voldaan voor aanvang van het toernooi. Inschrijving dient te gebeuren voor zondag 15 januari 2023.

Met sportieve groeten,

De organisatie van het ouder-kind toernooi,

Nathan Bakker en Rob Gubbels.

jan 22 2023
Expired!

TTV Sittard

TTV Sittard