Competitieverslag 19 oktober 2024

Ondanks de herfstvakantie zijn er gisteren meerdere wedstrijden gespeeld.

Jeugd 4 speelde uit in Seta en won met 2-3, Zep en Jelle wisten allebei een pot te winnen en de dubbel werd ook gewonnen.

Heren 4 ging helaas met maar 2 man op bezoek bij TTC en verloor met 8-2, Joeri en Joop wisten allebei een pot te winnen.

Heren 2 won met 8-5 van Het Markiezaat. Sander Lutt, Stefan en Sander Gelderman wisten alledrie 2 overwinningen te behalen, Manuel voegde hier nog een overwinning aan toe. Het dubbel gespeeld door Manuel en Sander Lutt werd ook door Sittard gewonnen.

Heren 1 won met 13-0 van Red Stars 1 en behaalde daarmee de eerste volledige overwinning van het seizoen. Sam, Jonas, Andy en Tom wonnen met overtuiging al hun enkelpartijen en ook de dubbel, er warden maar 7 sets verloren door de heren. Door dit prachtige resultaat loopt Heren 1 nog verder uit op de nummer 2 met een solide 19 punten voorsprong.

Na afloop van de wedstrijden gingen de Lederhosen aan en vertrok een grote groep naar de tent om Oktoberfeest te vieren.

Volgende week staat er maar een wedstrijd op de planning de degradatiekraker Sittard 5 – Venlo 1, die gespeeld wordt in Sittard. Het belooft een mooie en spannende pot te worden dus kom vooral allemaal kijken.

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *