Rabo Club-Support voor TTV Sittard

Afgelopen maandag ging onze jeugd op pad door de wijk voor De Grote Clubactie. Zo proberen onze jeugdleden geld op te halen voor onze club. Hiermee kunnen we mooie activiteiten voor onze jeugd, zoals het jaarlijkse jeugdkamp en de afsluittrainingen blijven organiseren.

Marijn Jonker reikt een mooie cheque uit aan Jos Huntjens.

Voorafgaand aan deze actie stond ons nog een verrassing te wachten. Tijdens de jeugdtraining kwam Marijn Jonker van de Rabobank binnen. Marijn stond met een héle mooie cheque te wachten tot dat jeugdtrainer en bestuurslid Technische Zaken Jos Huntjens de cheque in ontvangst kon nemen. Met dank aan de leden van de Rabobank mochten we € 291,16 in ontvangst nemen voor de verdere en broodnodige verduurzaming van ons clubgebouw.

Heel hartelijk dank aan de Rabobank en al haar leden die op ons gestemd hebben. En Marijn, met wie ik enkele hele leuke jaren bij JCI Swentibold heb mogen meemaken, DANK JE WEL!

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *