Competitie 12 oktober

Ook dit weekend zijn alle teams weer in actie gekomen.

Jeugd 1 heeft laten zien dat ze in de landelijke competitie thuishoren en won met 10-0 van Velp 1. Jip Coonen keerde terug naar zijn roots en wist samen met Juul en Joes de volledige overwinning te behalen en staat met dit resultaat 4e in de poule halverwege de competitie.

3 x 3 én de dubbel gepakt! Juul, Jip en Joes pakken de volle winst in eigen huis

Jeugd 2 speelde tegen een sterk spelend Fortus en verloor met 2-8, invaller Levi wist knap een overwinning te behalen en verloor zijn laatste wedstrijd met 11-9 in de 5e game, Jens wist hier nog een punt aan toe te voegen, Egor moest al zijn tegenstanders feliciteren.

Jens Bontemps in actie

Jeugd 3 verloor met 0-5 van Heksenberg, Jesse en Lana hebben dapper gestreden maar helaas waren de jongens van Heksenberg te sterk voor hun en moesten ze allebei hun tegenstanders feliciteren.

Jesse serveert en gaat goed vooruit!

Jeugd 4 won met 5-0 van Schimmert. Zep en Jelle wisten al hun potten knap te winnen in een spannende wedstrijd die erg gelijk op liep.

Jelle en Zep zijn trots… Terecht, goed gespeeld, mannen!

Heren 1 won met 1-12 uit bij Hilversum en zet zo hun overtuigende winststreek voort. Sam, Michel en Tom pakte de volle winst, Andy won 2 partijen en gaf Hilversum het erepuntje. Heren 1 staat op dit moment ruimschoots eerste in de poule na de eerste competitiehelft met 57 punten met een comfortabele 17 punten voorsprong op de nummer 2.

Heren 2 verloor met 7-6 van ONI 1. Sander Gelderman wist al zijn wedstrijden wederom te winnen, Manuel won 2 partijen, Stefan één en invaller Tom Kasperski moest helaas al zijn tegenstanders feliciteren. Na de eerste seizoenshelft staat Heren 2 3e in de poule en doet hiermee prima zaken voor handhaving in de 2e divisie.

Hier wordt al gevierd!

Heren 3 won met 8-2 van TTC 3, Jack en Job wisten al hun tegenstanders te verslaan en Michèl voegde hier nog een pot aan toe. Ook voor team 3 zit de eerste seizoenshelft er op en met 26 punten en 2e plek in de poule lijkt het erop dat ook Heren 3 zich prima zal handhaven in de promotieklasse.

Jack en Job pakken er samen zes!

Heren 4 verloor met 3-7 met Megacles 2. Joeri, Marc en Bernd wonnen alledrie 1 partij, Heren 4 staat op dit moment laatste en zal alle zeilen moeten bijzetten om degradatie te voorkomen.

Bernd serveert

Heren 5 verloor met 3-7 van Elsloo 2. Rob won 2 partijen, Marcel voegde hier een punt aan toe en Dian moest al haar tegenstanders feliciteren. Heren 5 staat op dit moment ook laatste in de poule en moet alle zeilen bij gaan zetten. Op 26 oktober zal Heren 5 thuis tegen Venlo de degradatiekraker spelen.

Rob Gubbels tegen Lienke van TTV Elsloo ’72

Met vriendelijke groet,
Remco

Laat een antwoord achter