Competitieverslag 5 oktober 2024

Sittard/Quick ’72 1 speelde in Schimmert tegen Destatec 1. De eerste overwinning van het seizoen is een feit, het werd 7-3. Boo was Lady of the Match met drie overwinningen, Joes en Juul wonnen allebei twee enkelpartijen.

Jeugd 2 ging op bezoek bij Red Stars 2. Hier was een duidelijk verschil in niveau te zien. Alleen Egor en Jens wonnen een game, maar moesten met 10-0 nederlaag weer naar huis.

Jeugd 3 won met 4-1 van Kluis 2. Jesse verloor z’n eerste pot nog met 8-11 in de vierde, maar won de laatste partij heel knap met 11-9 in de vijfde. Levi en Lana wonnen ook allebei hun enkel en samen het dubbel.

Heren 1 heeft vandaag een geweldige uitslag neergezet tegen de concurrent voor het kampioenschap. Als je al mag spreken over concurrentie, na vier wedstrijden staan ze al 15 punten los. Alexandria ’66 1 haalde maar één puntje in een vijfsetter tegen Tom Boessen. Jonas won drie keer eenvoudig met 3-0. Michel had de trukendoos weer bij zich. En Ken wist door ervaring zijn spel net op tijd aan te passen en drie matchpoints tegen weg te werken (8-11, 7-11, 12-10, 11-7, 11-1)

Heren 2 speelde ook een uitstekende wedstrijd tegen het tweede team van Alexandria ’66. Door de 12-1 overwinning nemen ze steeds meer afstand van de nummer vijf en zes in de poule. Rachel vocht zich in haar eerste wedstrijd heel knap terug na een 0-2 achterstand. Stefan, Sander Gelderman en Sander Lutt speelden ook allemaal een vijfsetter maar wonnen deze verdiend door heel goed spel.

Heren 3 speelde uit in Landgraaf tegen combinatieteam Brunssum/Landrgaaf 2. Hier werden de punten gelijk verdeeld, 5-5. Michel Pluijmen wint twee keer in vijf. Tom Kasperski wint een keer in drie en een keer in vijf. Jip Coomen wint heel knap in drie games van Bonnie Theunissen (7-11, 10-12, 10-12)

Heren 4 zou eigenlijk ook in Landgraaf moeten spelen. Maar die kregen de avond ervoor een bericht dat Landgraaf het team niet compleet krijgt en daarom willen ze de wedstrijd verplaatsen naar een doordeweekse dag.

De wedstrijd van Heren 5 ging wel door tegen het tweede van Landgraaf. Het werd hier 7-3. Rob was twee keer succesvol, weliswaar in vijf games. Marcel won een wedstrijd met 7-11 in de vierde. Het dubbel werd met 11-9 in de vijfde verloren.

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *