Competitieverslag 4 maart

Het eerste jeugdteam speelde thuis tegen Quick/Schim 3 en won met 8-2. Jip C en Boo pakten drie potten en Jip L won twee partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Jip L en Boo, werd met 7-11 verloren in de vierde set. Het eerste jeugdteam staat eerste in de poule met twee punten voorsprong op Falco 2.

Het tweede jeugdteam speelde thuis tegen Kluis 1 en verloor nipt met 4-6. Juul won twee partijen, Liz won één partij en Egor wist helaas geen wedstrijden te winnen. De dubbel, die gespeeld werd door Juul en Egor, werd wel met 11-7 gewonnen in de vierde set. Het tweede jeugdteam staat vijfde in de poule.

Het derde jeugdteam speelde thuis tegen Elsloo 2 en won met 4-1. Jorn won twee partijen en Eva won één partij. De dubbel werd gespeeld en gewonnen door Jorn en Eva met 11-9 in de derde set. Het derde jeugdteam staat vijfde in de poule.

Kluis/Sittard 1 speelde uit tegen Vriendenschaar 1 en won nipt met 4-6. Sam was “men of the match” en pakte drie potten. Michel won twee partijen en wist ook samen met Sam de dubbel te winnen met 8-11 in de vierde set. Andy had een minder goeie dag en won geen enkelpartijen. Sittard 1 staat nu tweede in de poule met twee punten achterstand op de nummer één Vriendenschaar 1.

De wedstrijd van Sittard 2 is verplaatst.

Sittard 3 speelde uit tegen Maastricht 1. De heren van Sittard 3 redde de eer door de dubbel te winnen met 9-11 in de vierde set. De dubbel werd gespeeld door Santi en Richard C. De enkelwedstrijden werden verloren door Santi, Richard en Hans. Na het vertrek van Tom Kasperski hebben de mannen het lastig en staan na vijf wedstrijden gespeeld, laatste in de poule.

Sittard 4 speelde uit tegen Landgraaf 1 en de eer werd voor dit team gered door Richard van Bommel. Hij wist namelijk de laatste wedstrijd te winnen van Frank Moonen met 10-12 in de vierde set. Jules en Jos wisten geen wedstrijden te winnen en verloren ook de dubbel met 12-10 in de derde set. Ook Sittard 4 staat na vijf gespeelde wedstrijden, laatste in de poule.

Sittard 6 speelde uit tegen Landgraaf 3 en verloor met 7-3. Marc won twee partijen, Kjell won één wedstrijd en Chris wist helaas geen potten te winnen. De dubbel, die gespeeld werd door Marc en Chris, werd met 11-8 verloren in de derde set. Sittard 6 staat derde in de poule met maar drie punten achterstand op Brunssum 3 en één punt achterstand op Landgraaf 3.

Sittard 7 speelde als enige team thuis en verloor met 0-10. Ben en Tom P verloren drie partijen. Roy verloor zijn eerste twee partijen en moest zijn laatste partij opgeven. De dubbel werd gespeeld en verloren door Roy en Ben met 15-17 in de derde set. Sittard 7 staat na drie gespeelde wedstrijden, laatste in de poule.