Competitieverslag 11 februari

Jeugdteam 1 begon hun competitie uit tegen Red Stars 2 en won met 3-7. Jip C pakte drie potten, Jip L pakte twee potten en Boo, die ziekjes was, wist nog een partij te winnen. De dubbel werd gespeeld en gewonnen door Jip C en Jip L met 8-11 in de derde set.

Jeugdteam 2 speelde uit tegen Falco 3 en verloor met 7-3. Juul was de enige die partijen wist te winnen en won ook gelijk drie partijen. Pien had minder geluk en verloor haar drie partijen in de vijfde set. Ook Liz verloor één partij in de vijfde set en twee partijen in de vierde set. De dubbel, die gespeeld werd door Pien en Juul, werd verloren met 11-8 in de vijfde set.

Sittard/Kluis 1 speelde thuis (bij Kluis) tegen HTTV 1. Sam was ‘men of the match’ en won drie partijen, Andy won twee partijen en ook Sander L (die inviel) won twee partijen. De dubbel werd gespeeld en gewonnen door Sam en Andy met 11-9 in de vierde set. De uitslag is dan 8-2.

Sittard 2 speelde uit tegen The Back Hands 1 en verdeelde de punten. Sander G won twee partijen en Job en Tom voegde hier beiden nog één overwinning aan toe. De dubbel, die gespeeld werd door Job en Sander G, werd met 9-11 in de vijfde set gewonnen.

Sittard 3 speelde thuis tegen Westa 2. De mannen verloren met 0-10 en wisten in totaal maar twee sets te pakken. Richard, Hans en Michèl wonnen dus geen partijen. Ook de dubbel, die gespeeld werd door Richard en Michèl, werd met 8-11 gewonnen in de derde set.

Sittard 4 speelde uit tegen Heksenberg 1 en hoopte een paar puntjes te pakken. Dit lukte de heren ook, want Jules en Jos wonnen beiden één partij. Rob verloor zijn eerste partij met 11-6 in de vijfde set en viel uit in de tweede wedstrijd i.v.m. een blessure aan de rug. De dubbel werd gespeeld en verloren door Jules en Jos met 11-4 in de vierde set. De uitslag is dan 8-2.

Sittard 5 speelde thuis tegen Maastricht 2 en won met 7-3. Bas was ‘men of the match’ en won drie partijen, Joop won twee partijen en Joeri won één partij. De dubbel, die gespeeld werd door Joeri en Bas, werd met 11-5 gewonnen in de vierde set.

Sittard 6 speelde thuis tegen SETA 1 en won met 6-4. Zowel Kjell, Petra en Marc wonnen twee partijen. De dubbel werd gespeeld en verloren door Kjell en Marc met 8-11 in de derde set.

Op zaterdag 18 februari speelt jeugdteam 1 thuis tegen Destatec 1. Dit is het enige team dat dan een wedstrijd speelt.