Competitieverslag 4 februari

Jeugd 1 speelde afgelopen zaterdag niet omdat deze wedstrijd is verzet naar een later moment.

Jeugd 2 tegen Venlo 1 werd 4-6 door twee overwinningen van Juul en Pien won een enkel in vijf games.

Jeugd 3 moest ook een verlies incasseren van 1-4. Hier won alleen Eva een enkel.

Sittard/Kluis 1 speelde thuis tegen Arnemuiden 1. De matige uitslag van vorige week werd meteen weer goed gemaakt door een 9-1 overwinning. Sam en Michel Sijstermans werden Men of the Match. Steve verloor een enkel met 12-14 in de vijfde.

Sittard 2 moest uit naar VTV (N) 2. Na het gelijkspel van vorige week werd afgelopen zaterdag de eerste winstpartij van het seizoen behaald. Het werd 2-8 door twee overwinningen van Job, twee van Sander Lutt en drie overwinningen van Man of the Match Tom Kasperski.

Sittard 3 kreeg de tweede dikke nederlaag op rij te verwerken. Het werd 10-0 voor Unicum 1. Hans kon geen game winnen, Michel Pluijmen en Richard Cords waren wel een keer dichtbij in een spannende 5-setter.

Sittard 4 speelde thuis tegen TTC 3. Ook hier een maximale score 0-10, helaas ook voor de tegenpartij. Rob, Jos en Jules sleepten er wel alle drie een 5-setter uit, maar konden helaas niet tot winst komen.

Sittard 5 speelde uit in Tegelen tegen TTC 2. Op papier een hele sterke tegenstander. Dat was ook te zien aan de einduitslag: 10-0. Joeri, Joop en Arno Donners moesten al hun tegenstanders feliciteren. Er werden wel nog drie 5-setters gespeeld, maar die vielen ook de verkeerde kant op.

Sittard 6 had een thuiswedstrijd op het programma. Zij weten gelukkig wel te winnen. Het werd maar liefst 9-1 tegen onze vrienden uit Elsloo met nieuwe sponsor; ViroVideo-TTV Elsloo 1. Alleen Petra moest een partij afgeven. Caitlynn en Marc pakten de volle winst.

Sittard 7 zette een vierde 0-10 nederlaag op het bord voor TTV Sittard. Het duidelijk sterkere Koningslust 1 won heel overtuigend, niet één vijf-setter kwam eraan te pas. Het team van Marcel, Ben en Stefan Reumkens moeten aan de bak volgende week.