Competitieverslag 10 december 2022

Afgelopen zaterdag speelden jeugdteam 1 en Sittard 6 hun laatste wedstrijden.
Jeugdteam 1 speelde tegen Quick/Schim 3 voor beste in poule A als B te worden. Jip C was ‘man of the match’ en won drie partijen. Jip L voegde hier nog een overwinning aan toe en Egor won helaas geen partijen. De dubbel werd niet gespeeld. Het eerste jeugdteam heeft dus net met 5-4 verloren. Dit resultaat maakt niks meer uit voor het team, want ze zijn al gepromoveerd.

Sittard 6 speelde hun tweede wedstrijd tegen Brunssum 4 en dit waren nog wel belangrijke partijen. Sittard 6 had namelijk vijf punten nodig om volgend seizoen ook 2de klasse te blijven spelen. Kjell won drie partijen, Marcel won twee partijen en Stefan wist helaas geen wedstrijden te winnen. De dubbel werd gespeeld door Stefan en Kjell en gewonnen met 9-11 in de vierde set.