Competitieverslag 8 oktober

Jeugdteam 1 speelde uit tegen Falco 3 en won met 1-9. Jip C en Jip L wonnen drie partijen en Egor won twee wedstrijden. De dubbel werd gewonnen door Jip C en Jip L met 7-11 in de vierde set. Jeugdteam 1 heeft na drie wedstrijden, 29 punten gepakt. Jeugdteam 1 heeft dertien punten meer dan de nummer twee Venlo 1.

Jeugdteam 2 speelde uit tegen Quick/Schim 3 en verloor met 8-2. Boo won twee partijen en Liz en Pien wisten helaas geen potten te pakken. De dubbel, die gespeeld werd door Boo en Liz, werd met 11-8 verloren in de derde set. Jeugdteam 2 staat derde in de poule en hebben een achterstand van vijftien punten op de nummer één Quick/Schim 3 en vijf punten achterstand op de nummer twee Red Stars 2.

Sittard 1 speelde uit tegen VTV (N) 1 en verloor met 7-3. Michel en Sam wonnen allebei een partij en Andy wist helaas geen wedstrijden te winnen. De dubbel, die gespeeld werd door Andy en Sam, werd nipt verloren met 8-11 in de vijfde set. De wedstrijden waren ook live te volgen op het YouTube kanaal van VTV (N). Deze wedstrijden zijn ook nog terug te kijken op YouTube via onderstaande link. Sittard 1 staat derde in de poule en heeft vier punten achterstand op de nummer één VTV (N) 1 en drie punten achterstand op de nummer twee SVE 1.

Sittard 2 ging op pad naar TTV Ede 1. Sander L en Sander G wonnen beiden één partij. Job Hoedemakers, die vorige week nog men of te match was door drie partijen te winnen, won nu geen partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Job en Sander L, werd verloren met 11-8 in de vierde set. Sittard 2 staat vijfde in de poule en heeft twee punten voorsprong op de nummer zes Slagvaardig (R) 1.

Sittard 3 speelde thuis tegen Budilia 1 en won met 7-3. Tom K en Michèl wonnen beiden drie partijen. Jack B was minder in vorm en wist geen potten te pakken. De dubbel werd met 11-7 gewonnen in de vijfde set door Jack en Tom. Sittard 3 staat derde in de poule en heeft zeven punten achterstand op de nummer één Taverbo 3 en vier punten achterstand op de nummer twee Falco 1.

Sittard 4 speelde uit tegen Brunssum 2. Caitlynn en Rob wonnen beiden één partij. Richard won helaas geen partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Caitlynn en Rob, werd gewonnen met 7-11 in de vijfde set. De stand is dan 7-3. Sittard 4 staat vijfde in de poule, maar de nummers zes en zeven moeten nog partijen inhalen.

Sittard 5 speelde ook in Brunssum en mocht het opnemen tegen Brunssum 3. De heren van team 5 wonnen met 4-6. Bernd en Joop pakten beiden twee partijen en Arno D won één partij. De dubbel werd gewonnen door Bernd en Arno. Sittard 5 staat zevende in de poule, maar de nummer acht heeft twee wedstrijden minder gespeeld dan Sittard 5.

Sittard 6 speelde thuis tegen Brunssum 4 en verloor nipt met 4-6. Roy en Kjell wonnen één partij en Marcel wist twee wedstrijden te winnen. De dubbel, die gespeeld werd door Marcel en Kjell, werd nipt met 8-11 in de vijfde set verloren. Sittard 6 staat vierde in de poule, maar zes andere teams hebben een partij minder gespeeld.

Sittard 7 speelde als derde team thuis. De mannen mochten het opnemen tegen SETA 2. Jack R wist als enige twee potten te pakken. Marc en Tom wonnen geen partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Jack R en Marc, werd verloren met 9-11 in de derde set. Sittard 7 staat zevende in de poule, maar de nummer acht heeft twee wedstrijden minder gespeeld dan Sittard 7.