Competitieverslag 1 oktober

Jeugdteam 1 speelde thuis tegen Quick/Schimmert 4 en won weer met 10-0! Zowel Jip C, Jip L en Egor hebben alle wedstrijden in de derde set gewonnen. De dubbel, die gespeeld werd door Jip C en Jip L, werd gewonnen met 11-1 in de derde set.

Jeugdteam 2 speelde thuis tegen Red Stars 2. Boo won twee partijen, Juul en Liz wonnen beiden één partij. De dubbel werd helaas verloren in de vijfde set met 9-11 en werd gespeeld door Boo en Liz.

Jeugdteam 3 speelde als derde jeugdteam thuis. Zij mochten aan de slaggaan tegen Red Stars 3. Jens won één van zijn twee enkelpartijen, Jorn won zijn enkelpartij en Eva verloor helaas haar enkelpartij. Jorn en Eva wonnen de dubbelpartij met 11-7 in de derde set.

Sittard 1 speelde thuis tegen SVE 1 en verdeelde de punten. Michel won twee partijen, Sam en Ken wonnen één partij. De dubbel, die gespeeld werd door Sam en Michel, werd met 12-10 gewonnen in de vierde set.

Sittard 2 speelde thuis tegen Arnemuiden 1 en won met 8-2! Job was ‘man of the match’ en won zijn drie wedstrijden. Dit resulteerde tot een rating stijging van zeventig. Manuel en Slutt wonnen beiden twee partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Job en Manuel, werd met 11-3 gewonnen in de vierde set.

Sittard 3 speelde uit tegen TTC en verdeelde de punten. Tom K won drie partijen, Jack B won twee partijen en Hans wist helaas geen potten te pakken. Tom en Jack verloren de dubbel met 13-11 in de derde set.

Sittard 4 speelde thuis tegen Megacles 2. Helaas wisten de heren een paar potten niet te pakken en was de uitslag 2-8. Richard en Jos pakte beiden één partij, Rob wist helaas geen wedstrijden te winnen. De dubbel, die gespeeld werd door Richard en Rob, werd verloren met 9-11 in de vierde set.
Ook speelde Sittard 4 nog een inhaalwedstrijd tegen Kluis 2 op vrijdag. Caitlynn won drie partijen, Jules twee partijen en Jos won geen partijen. Jules en Caitlynn wonnen de dubbel met 7-11 in de vijfde set.

Sittard 5 speelde thuis tegen Red Stars 4 en verloor met 1-9. Bas en Joop verloren hun partijen, alleen Bernd wist één partij te pakken. De dubbel, die gespeeld werd door Bas en Joop, werd helaas verloren met 11-8 in de derde set.

Sittard 6 speelde uit tegen Fortus 1. De heren verloren helaas met 9-1 en Kjell won als enige één partij. Roy en Ben verloren hun partijen. Kjell en Ben verloren de dubbel met 11-8 in de derde set.

Sittard 7 mocht uit aan de bak tegen Ready 1. Tom P won knap twee partijen, Jack R won één partij en Gied wist geen wedstrijden te winnen. De dubbel, die gespeeld werd door Jack en Gied, werd helaas verloren met 11-8 in de vierde set.