Competitieverslag 24 September

Jeugd 1 speelde thuis tegen een verzwakt Venlo 1 dat maar met twee man op kwamen dagen.
Het maximale resultaat werd behaald door Jip C, Jip L en Boo. Er kwam geen enkele 5-setter aan te pas, dus een dik verdiende uitslag!

De heren van Sittard 1 en Sittard 2 mochten samen op pad naar Alexandria ’66 in Rotterdam.
Sam begon won zijn eerste partij dik met 3-0. Michel en Andy verruimden de voorsprong naar 0-3.
Het dubbel viel in 5 games de andere kant op, dit was een van de zes 5-setters die dag. Het werd uiteindelijk 2-8, Sam 3, Andy 3 en Michel 2.

Sittard 2 zou het weer lastig krijgen deze week tegen het eerste van Alexandria. Sander Lutt en Manuel wisten er wel allebei nog een pot uit te slepen. Het werd hier 8-2

Sittard 3 had zich voorgenomen dat elk punt mooi meegenomen zou zijn. Falco 1 uit, altijd lastig.
Jack Breukers, Hans en Richard Cords wonnen alle drie één partij. Ze verloren 7-3 maar ze maakten er nog een gezellige derde helft van.

Sittard 4 zag dat Maastricht 1 niet hun sterkste spelers had opgesteld. Ze weten hiervan te profiteren en zetten een uitslag van 6-4 op het bord. Richard van Bommel, Rob Gubbels en Jos winnen alle drie twee enkelwedstrijden.

Sittard 5 kreeg Vijlen ’72 1 op bezoek. De cijfers zijn in het nadeel van Sittard en dat bleek ook deze wedstrijd weer. Helaas viel het dubbel net de verkeerde kant uit (11-13 in de vijfde) en werd het 0-10

Sittard 6 doet goede zaken uit bij Quick ’72/Schim 1. Door de 2-8 overwinning stonden ze zelfs even virtueel bovenaan. Kjell was Man of the Match, Marcel en invaller Tom Pelzer voegden hier elk twee partijen aan toe.

Sittard 7 speelde thuis tegen TTC 4 en deelden de punten, 5-5. Er werden maar 7 wedstrijden gespeeld omdat TTC met twee man was. Misschien had er meer in gezeten. Kopman Jack Rolink kon helaas niet tot winst komen. Gied en Mark wonnen beiden één partij.