Competitieverslag 17 september

Start van de competitie!

Jeugd 2 speelde uit bij Kluis en wist nipt met 4-6 te winnen. Boo won drie partijen, Juul won twee partijen en Pien wist helaas geen potten te pakken. De dubbel, die gespeeld werd door Juul en Pien, werd met 5-11 gewonnen in de derde set.

Jeugd 3 speelde uit tegen Elsloo en won ook nipt, namelijk met 2-3. Jens speelde twee enkelpartijen en wist een daarvan te winnen, Jorn speelde en won een enkelpartij en Eva verloor haar enige enkelpartij. De dubbel, die gespeeld werd door Jorn en Eva, werd gewonnen met 10-12 in de derde set.

Sittard 1 speelde thuis en wist met 8-2 te winnen van Red Stars 2. Sam en Ken wonnen hun enkelpartijen en Steve won twee wedstrijden. De dubbel werd gespeeld en verloren met 9-11 in de vierde set door Sam en Ken.

Sittard 2 speelde thuis tegen Red Stars 1 en verloor met 3-7. Manuel Piepmeyer won een partij en Sander Gelderman en Sander Lutt speelde een partij niet door opgave van een tegenstander. De dubbel werd met 9-11 verloren in de vierde set en werd gespeeld door Sander en Sander.

Sittard 3 speelde thuis en wist met 7-3 te winnen van Brunssum 1. Tom was men of the match en won drie partijen, Richard en Michèl wonnen twee partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Tom en Richard, werd met 5-11 verloren in de vierde set.

Sittard 5 speelde hun wedstrijd bij Heksenberg 1 en verloor met 6-4. Arno Donners won twee partijen, Bas een partij en Joeri won helaas geen partijen. De dubbel werd gespeeld en gewonnen door Bas en Arno Donners.

Sittard 6 speelde thuis tegen Falco 2. Stefan won twee partijen en Ben en Roy wonnen een partij. De dubbel, die gespeeld werd door Ben en Stefan, werd met 4-11 gewonnen in de vierde set. De uitslag is dan 4-6.