Samen trainen, samen groeien!

Vorige week werd onze jeugd uitgenodigd voor een extra training bij TTC Kluis in Geleen. Het idee van trainster Anouk van Kluis was om de jeugdleden van TTC Kluis, TTV Elsloo ’72, TTV Quick ’72 Schimmert én TTV Sittard tegen elkaar te laten trainen. Zo krijgt de jeugd een gevarieerder aanbod aan trainers en tegenstanders.

Samenwerken om onze jeugd meer plezier en spelervaring te bieden, wat mij betreft een héél goed initiatief!

Een volle zaal met enthousiaste jeugd

De uitnodiging was heel welkom, maar wel erg kort op de geplande dag. Ondanks dat én ondanks het feit dat ons eigen jeugdkamp diezelfde dag van start ging, hebben drie van onze jeugdleden afgelopen vrijdag naar de training in Geleen deelgenomen.

Jip Coonen van TTV Sittard in zijn Fortuna Sittard tenue

De dag (van 10.00 tot 15.00 uur) was heel mooi opgezet en het trainingsaanbod was gevarieerd. Graag wil ik bij deze Anouk en Jos (Meijs) van TTC Kluis en Jens van TTV Quick’72 uit Schimmert heel hartelijk danken voor het geven van de training.

Boo Ploemen

Hopelijk blijft het niet bij één gezamenlijke trainingsdag maar kunnen we samen vaker dit soort dagen organiseren en melden zich dan nóg meer jeugdleden aan. Zo kunnen we samen bouwen aan een groeiend aantal jonge enthousiaste tafeltennissers in Limburg. De jeugd heeft de toekomst van onze sport in handen. Samen sporten, samen groeien, samen sterk.

Jip Lautenschlager van TTV Sittard in aktie in Geleen
Jip Coonen