Clubkampioenschappen jeugd zaterdag 25 juni

Na een aantal jaren dit niet te hebben kunnen organiseren is het bijna weer zover:
De Clubkampioenschappen tafeltennis voor de jeugd van TTV Sittard gaat georganiseerd worden op zaterdag 25 juni. Alle jeugdleden kunnen hieraan meedoen. Er komen poules voor zowel de gevorderde jeugd als zij die net zijn begonnen. Het is pas een echte happening wanneer (bijna) iedereen meedoet en we hopen daarom dat alle jeugdleden zich opgeven. Alle ouders en ook overige leden zijn uiteraard van harte welkom om te komen kijken en aanmoedigen. De jeugdleden kunnen zich, via het linkje in de mail dat de ouders ontvangen hebben, aanmelden.

Het programma is als volgt: We beginnen om 13:30 met de wedstrijden (deze tijd is afhankelijk van het aantal deelnemers en daarom nog onder voorbehoud). De prijsuitreiking zal om ongeveer 16:30 zijn. Daarna omstreeks 17:00 wanneer iedereen honger heeft eten we nog gezamenlijk een frietje met snack. Wanneer iedereen een volle buik heeft willen we de gelegenheid aangrijpen om de aanwezige ouders informatie te verschaffen over zaken als competitie spelen, meedoen met toernooien en het jeugdkamp.