Algemene Ledenvergadering 2022

Vorige week woensdag stond de algemene ledenvergadering op de planning. Naast dat de gewone zaken werden besproken, werden ook Arno Donners en Gied Alofs nog in het zonnetje gezet. Dit omdat zal al 50 jaar lid zijn van onze vereniging. Op naar de volgende 50 jaar! Hieronder nog wat foto’s van de ALV.

", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 1 Oktober", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-011022/" } ", "image": "", "name": "60 JARIG JUBILEUMFEEST TTV SITTARD", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/60-jarig-jubileumfeest-ttv-sittard/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijd DDW 3 Oktober", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-031022/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 8 Oktober", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-081022/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 15 Oktober", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-151022/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijd DDW 19 Oktober", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-191022/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 22 Oktober", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-221022/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 29 Oktober", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-291022/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijd DDW 31 Oktober", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-311022/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 5 November", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-051122/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijd DDW 10 November", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-101122/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 12 November", "url": "https://ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-121122/" }