Competitieverslag 23 april

Kluis/Sittard 1 verloor 3-4 van Tempo-Team 2. Geen slechte uitslag tegen een kandidaat voor het kampioenschap in deze poule. Maar er moet volgende week nog een goede uitslag worden neergezet om niet op de laatste plek te eindigen. Ken verloor zijn eerste pot met 11-13, 10-12 en 11-13. Maar hij wint wel zijn andere enkel met 3-0. Sam verliest zijn eerste in vier games, maar wint wel zijn andere partij in vier. Michel verliest helaas twee keer in vier.

Sittard 2 wint voor de vierde keer dit seizoen met 10-0!!! Vorige week werd het kampioenschap al behaald en nu laten ze weer zien wie het sterkste team is in deze poule. Job mocht weer meedoen na een paar weken rust, hij geeft maar één game af vandaag. Sander Lutt en Sander Gelderman gingen ook vandaag voor de volle winst.

Sittard 3 is nog aan het strijden om de vierde plek in de hoofdklasse. Uit tegen Red Stars 4 werd het 6-4. Tom Kasperski was weer Man of the Match met drie overwinningen, hoewel de laatste partij nog voor wat spanning zorgde in een 5-setter. Rutger moest helaas opgeven door een blessure en Richard speelde oké maar kon geen partij in winst omzetten. Volgende week wordt beslist wie door gaat naar de play offs voor promotie en degradatie.

Sittard 4 kreeg met dubbele cijfers om de oren van Landgraaf 1. Bernd verliest drie keer 3-0, Petra kon het Frank Moonen nog een moeilijk maken in een vijf-setter en Hans verlies twee keer in vijf en één keer in vier games. Dit team mag zich gaan voorbereiden voor de play offs voor handhaving.

Sittard 7 won uit met 4-6 tegen Elsloo ’72 2. Kjell werd Man of the Match, met een knappe overwinning tegen Alexander Duffy (7-11 in de vijfde) Marcel en Ben voegden hier beiden één overwinning aan toe. Hiermee komt dit team zelfs bij de beste vier in deze poule, veel succes met de play offs!

Sittard 8 verloor 9-1 van Elsloo ’72 3. Na een 9-0 achterstand weet Gied nog met 9-11 in de vijfde de Sittardse eer te redden. Er werden veel games gespeeld, maar helaas konden Tom Pelzer en Roy niet tot winst komen. Waarschijnlijk dachten zij dat ze toch al veilig waren bij de eerste vier. Succes met de Play offs!