Competitieverslag 19 maart

Kluis/Sittard 1 speelde thuis tegen SKF 1 en verloor helaas met 1-6. Sam en Andy wonnen geen partijen. Michel won een wedstrijd met 11-7 in de vijfde set. De dubbel, die gespeeld werd door Sam en Michel, eindigde met 6-11 in de vijfde set.

Sittard 2 speelde thuis tegen de nummer twee SKF 2 en wist met 10-0 te winnen. Sander Gelderman, Manuel en Sander Lutt wonnen hun enkelpartijen. Ook de dubbel werd met 11-9 in de vierde set gewonnen door Sander en Manuel. Sittard 2 staat na vijf wedstrijden met veertien punten voor op de nummer twee.

Sittard 3 speelde uit tegen TTC 1 en behaalde een score van 5-5. Tom en Max wonnen twee partijen en Rutger moest het doen met één overwinning. De dubbel, die gespeeld werd door Max en Tom, werd helaas verloren met 11-3 in de vijfde set.

Sittard 4 speelde ’s ochtends thuis tegen Brunssum 1. Santi won een partij, Jos (viel in) won geen partij en Richard van Bommel (die ook inviel) wist een partij te pakken. De dubbel werd met 8-11 verloren in de vijfde set. De uiteindelijke uitslag is dan 2-8.

Sittard 5 speelde thuis tegen Landgraaf 3 en verloor met 3-7. Bas won twee partijen, Arno Donners won een partij en Joop was niet in vorm en wist geen partijen te pakken. De dubbel werd net met 9-11 verloren in de vijfde set en werd gespeeld door Arno en Bas.

Sittard 6 speelde thuis tegen Brunssum 5 en wist na een 2-1 achterstand, toch te winnen met 8-2. Richard van Bommel mocht weer op de foto door drie wedstrijden te winnen. Jules en Jos wonnen beide twee partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Richard en Jules, werd met 11-6 gewonnen in de derde set.

Sittard 7 speelde uit tegen Kerkrade 2. Kjell en Chris wonnen twee partijen en Ben won een partij. De dubbel, die gespeeld werd door Kjell en Chris, werd in de derde set gewonnen. De uiteindelijke uitslag is dan 4-6.

Sittard 8 speelde ook uit in Kerkrade en mocht tegen het derde team. Jack en Gied wonnen drie partijen en Tom liet helaas een partij liggen en pakte dus twee overwinningen. De dubbel, die gespeeld werd door Jack en Gied, werd gewonnen met 2-11 in de vierde set. De uiteindelijke stand is dan 1-9.