Competitieverslag 12 maart 2022

Ook afgelopen zaterdag hadden de meeste teams weer competitiewedstrijden en met succes. Alle teams van Sittard behaalden een overwinning! Alleen bij de wedstrijd Sittard 5 tegen Sittard 7 wist natuurlijk maar een team van Sittard te winnen.

Sittard 2 speelde thuis tegen Taflan 1 en wist te winnen met 8-2, ook al is de kopman (Job Hoedemakers) geblesseerd. Dit was de reden waarom Tom Kasperski meespeelde en hij moest het doen met een overwinning. De twee Sanders wisten hun drie enkelpartijen te winnen en ook de dubbel in de vierde set viel de kant van Sittard op.

Sittard 4 was het enige team dat uitspeelde en wist tegen Fortus 4 met 2-8 te winnen. Santi en Bernd wisten beiden 3 partijen te pakken. Ook de dubbel, die gespeeld werd door de heren, werd gewonnen met 2-11 in de derde set. Petra moest het helaas doen met een partij, maar was wel een wedstrijd dichtbij. Die wedstrijd verloor ze helaas met 8-11 in de vijfde set.

Sittard 5 speelde thuis tegen Sittard 7 en wist maar nipt te winnen met 6-4. Bij team 5 wist Bas drie partijen te pakken, Joop twee partijen en Arno geen. Bij team 7 wist Chris twee partijen te pakken. Marcel en Kjell pakten beiden één partij. De dubbel, die gespeeld werd door Bas en Joop tegen Chris en Marcel, werd nipt gewonnen door de heren van team 5 met 11-8 in de vijfde set.

Sittard 6 speelde thuis tegen Heerlen 2 en won met 10-0! Richard, Jos en Rob wonnen hun partijen en ook de dubbel, die gespeeld werd door Richard en Rob, werd met 12-10 gewonnen in de derde set.

Sittard 8 speelde thuis tegen Maastricht 2 en won met 8-2. Jack en Gied wonnen hun drie partijen en wisten ook de dubbel te pakken in de derde set met 12-10. Tom Pelzer had niet zijn en dag en moest het helaas doen met een partij.