Competitieverslag 5 maart 2022

Nadat Kluis/Sittard 1 en Sittard 2 waren begonnen met de competitiewedstrijden, mochten ook de andere teams van start.

Sittard 4 speelde thuis tegen Megacles 2. Santi won drie partijen en mocht op de foto. Hans won twee partijen en Petra een partij. De dubbel, die gespeeld werd door Santi en Hans, werd gewonnen met 11-6 in de derde set. De uiteindelijke uitslag is dan 7-3.

Sittard 5 speelde uit bij Brunssum en won met 2-8. Bas en ook Arno wisten drie partijen te winnen. Joop moest het helaas met een partij doen. Ook de dubbel, die gespeeld werd door Bas en Arno, werd gewonnen met 6-11 in de derde set.

Sittard 6 speelde uit bij Falco en wist ook met 2-8 te winnen. Richard en Jules wisten drie partijen te pakken. Jos maakte zijn entree in de tweede klasse en won twee partijen. De dubbel werd helaas met 11-9 verloren in de vijfde set door Richard en Jos.

Sittard 7 speelde thuis tegen Maastricht en won met 7-3. Roy, die dit seizoen eigenlijk 3de klasse speelt, viel in en wist drie wedstrijden te winnen. Marcel moest het doen met twee partijen en Benjamin met één overwinning. Wel wisten Marcel en Benjamin de dubbel te winnen met 11-7 in de derde set.

Sittard 8 speelde thuis tegen Landgraaf. Jack Rolink won alle drie de partijen. Gied en Tom moesten het met twee partijen doen. De dubbel, die gespeeld werd door Jack en Gied, werd met 11-8 gewonnen in de derde set. Het uiteindelijke resultaat is dan 8-2.