Nieuwjaarsreceptie 2022

Afgelopen zondag stond de Nieuwjaarsreceptie weer op de planning. Ook dit jaar kon dit helaas niet plaatsvinden op locatie. Toch wilde het bestuur de Nieuwjaarseceptie niet voorbij laten gaan en was er gekozen voor een online editie.

Bart Ploemen begon de nieuwjaarsreceptie door te vertellen van alle mooie nieuwe evenementen die plaatsvonden op onze club afgelopen jaar. Hierna werd nog een fimpje getoond van de uitreiking van de Wil Elschott Wisseltrofee die Boo Ploemen heeft gewonnen. Hiernaast was er ook nog een filmpje gemaakt met alle competitiespelers die gepromoveerd zijn. Deze filmpjes kan je bekijken en staan onder dit bericht. Daarna werd de uitslag van de grote clubactie en Rabo Clubsupport gepresenteerd door Marijke Ploemen en werd de online Nieuwjaarsreceptie afgesloten met een quiz die door Jeroen Peters was opgezet.

We wensen jullie namens de Media Commissie een goed en voorspoedig 2022. Wij hopen jullie weer snel te kunnen zien in ons clubgebouw!

Huldiging kampioenen
“Trainingskamp” Job, Roy en Sander op Tenerife
Uitreiking Wil Elschott Wisseltrofee deel 1
Uitreiking Wil Elschott Wisseltrofee deel 2

Het verslag van de twee filmpjes hierboven staat hieronder nog uitgetypt voor de liefhebbers.

De Wil Elschott Wisseltrofee wordt nu voor het 21-ste jaar uitgereikt aan de competitiespeler die het beste resultaat heeft behaald in afgelopen competitie. Men moet daarvoor wel minimaal 70% van de gemiddeld aantal te spelen wedstrijden hebben meegedaan. De laatste drie competitieronden heeft de uitreiking niet kunnen plaats vinden vanwege afgebroken wedstrijden door Corona maatregelen.

Deze prijs is door mijn vader als oprichter van de vereniging en als erelid destijds in het leven geroepen en ik heb de eer deze prijs nog ieder jaar te mogen uitreiken.

Dit jaar is deze eer aan jou te beurt gevallen Boo. Je hebt zowaar alle 24 wedstrijden gespeeld en gewonnen en daarmee 100% gescoord. Hoger gaat niet. En ook nog kampioen geworden met je team. Dus dubbel gefeliciteerd.

Een prachtig resultaat en ook geweldig dat jij als junior alle senioren voor bent gebleven, want na jou komen in de top 5 alleen nog maar senioren voor.
2. Job Hoedemakers met 87%
3. Sam Geuskens met 81%
4. Richard van Bommel 80%
5 Kjell Verstappen 80%

Ook nog een opvallend resultaat is dat jouw vader deze wisselbeker ooit eerder in 2005 en 2006 heeft gewonnen, maar dat is inmiddels 16 jaar geleden en hij was toen al met zijn 28 jaar ruim senior.
Jij hebt dat al als junior gepresteerd op je 13 levensjaar, dus daar dus kan je vader echt niet aan tippen. Daar mag je hem best wel eens mee plagen,  hoor.

Houd dit zo vol, dan zul je zeker nog mooie resultaten gaan halen, maar wat nog belangrijker is: blijf vooral veel plezier in het tafeltennissen houden en geniet ervan.

Nogmaals proficiat en ik hoop deze prijs nog vaker aan je te mogen overhandigen.

Wim Elschott