Competitie 30 oktober

Sittard 1 speelde uit tegen Bergeijk 1 en verloren met 8-2. Sam won zijn eerste partij met 11-5 in de vijfde set, maar wist zijn andere twee potten niet te winnen. Ken verloor zijn eerste en derde wedstrijd in de vijfde set en wist zijn tweede pot met 8-11 in de derde set te winnen. Sander verloor twee partijen in de derde set en een in de vijfde set met 11-8. De dubbel werd met 11-4 verloren in de derde set. Sittard 1 staat nu derde in de poule en hebben een achterstand van drie punten op Bergeijk 1 en twee punten op ENTAC 1.

Sittard 2 speelde uit in Veenendaal tegen SFK 3. Job won drie partijen en ook nog allemaal in de derde set. Manuel won twee partijen en Hans Frings (die inval) won helaas geen partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Manuel en Job, werd gewonnen met 4-11 in de vijfde set. De uiteindelijke uitslag is dan 4-6. Sittard 2 staat tweede in de poule met 3 punten achterstand op BIT.NL 2. Ook deze nipte overwinning werd flink gevierd door de heren.

Sittard 3 speelde thuis tegen Red Stars 4 en wonnen met 7-3. Jack Breukers won al zijn partijen; zijn eerste partij met 11-8 in de vijfde, zijn tweede met 11-8 in de vierde en zijn laatste partij met 11-6 in de vijfde. Tom kasperski won twee partijen en verloor zijn eerste partij met 6-11 in de vierde. Michèl won zijn tweede pot met 8-11 in de derde set en verloor zijn eerste partij met 11-9 in de derde en zijn laatste wedstrijd met 10-12 in de vijfde set. De dubbel werd gewonnen met 11-7 in de derde set door Tom en Jack. Sittard 3 staat momenteel vijfde in de poule.

Sittard 7 speelde thuis tegen Heerlen 4 en wonnen met 8-2. Gied en Tom wonnen beide twee partijen. Gied won zijn eerste met 12-10 in de vierde set en won zijn laatste partij met 12-10 in de derde set. Tom won zijn eerste partij met 11-7 in de vierde en zijn derde pot met 12-10 in de derde set. Jos won zijn potten allemaal in de vierde set. Ook de dubbel, die gespeeld werd door Gied en Jos, werd gewonnen in de vierde set. Sittard 7 staat momenteel eerste in de poule met 39 punten, gevolgd door Ready met 36 punten en Brunssum met 33 punten. Brunssum loopt nog wel één wedstrijd achter ten opzichte van Sittard en Ready.