Competitie 16 oktober

Jeugd 1 speelde uit in Panningen tegen Fortus 2. Boo en Liz wonnen beide haar partijen en wonnen ook de dubbel met 3-11 in de derde set. De uiteindelijke stand is dan 0-5 en staan nog steeds eerste in de poule.

Jeugd 2 speelde uit tegen Vijlen 1. Pien won één partij en Juul helaas geen. De dubbel werd helaas ook verloren. De uiteindelijke stand is dan 4-1 en staan nu derde in de poule.

Sittard 1 speelde thuis tegen Red Stars 2. Sam en Ken wonnen beide drie wedstrijden en Andy won er twee. Andy verloor zijn eerste partij met 9-11 in de vierde set. De dubbel werd met 11-4 in de derde set gewonnen door Sam en Ken. Het resultaat is dan een overwinning van 9-1 en staan nu eerste in de poule.

Sittard 2 speelde thuis tegen het derde team van Red Stars en wonnen met 6-4. Job Hoedemakers won zijn eerste twee partijen in de vierde set en zijn laatste met 11-6 in de vijfde set. Manuel won zijn eerste partij met 11-9 in de vijfde set en zijn tweede met 12-10 in de vijfde set. Helaas viel Manuels laatste partij net de andere kant op met 10-12 in de vijfde set. Jack Breukers viel in en verloor één partij in de vijfde set, één partij in de vierde set en één partij in de derde set. De dubbel, die gespeeld werd door Job en Manuel, werd met 11-8 in de vijfde set gewonnen. Sittard 2 staat derde in de poule, maar hebben ook één wedstrijd minder gespeeld.

Sittard 3 speelde uit in Terborg tegen Hercules 2. Tom Kasperski won zijn eerste partij met 6-11 in de vijfde set en zijn andere twee partijen in de derde set. Max verloor zijn eerste partij met 11-6 in de vijfde set, won zijn tweede partij met 7-11 in de vierde set en won zijn derde partij met 8-11 in de vijfde set. Michèl won zijn eerste partij met 6-11 in de vierde set, verloor zijn tweede met 11-3 in de derde set en won zijn laatste partij met 4-11 in de derde set. De dubbel, die gespeeld werd door Tom en Michèl, werd met 11-5 verloren in de derde set. Het resultaat is dan een overwinning van 3-7 en staan momenteel vijfde in de poule.

Sittard 4 speelde thuis tegen SETA 1 en verloren met 1-9. John, Hans en Richard wisten geen wedstrijden te winnen. Alleen de dubbel werd met 11-8 gewonnen in de vierde set door John en Richard. Sittard 4 staat vierde in de poule en wanneer ze vierde blijven staan, dan doen ze nog mee voor de promotie play-offs. Meer informatie over de play-offs klik hier.

Sittard 5 Speelde uit in Tegelen tegen TTC 3. Joop en Marc wisten helaas geen wedstrijden te winnen. Joop verloor zijn eerste partij net met 12-10 in de vijfde set. Hij verloor zijn tweede partij met 11-5 in de derde set en zijn laatste partij met 4-8 in de vierde set. Marc verloor al zijn wedstrijden in de derde set. Arno won twee partijen en verloor zijn eerste partij met 11-6 in de vijfde set. De dubbel, die gespeeld werd door Joop en Arno, werd met 11-6 verloren in de vijfde set. Het uiteindelijke resultaat is dan 8-2. Sittard 5 staat momenteel laatste in de poule.

Sittard 6 speelde uit in Horst tegen Armada 1 en verloren met 6-4. Caitlynn won twee partijen, Richard van Bommel één partij en Kjell (die inviel) won helaas geen partijen. Kjell verloor zijn eerste partij met 11-5 in de derde set, zijn tweede partij met 11-7 in de derde set en zijn laatste partij met 11-8 in de vijfde set. Caitlynn won haar eerste partij met 7-11 in de vierde set, won haar tweede partij met 6-11 in de vijfde set en verloor haar laatste partij met 11-5 in de vijfde set. Richard won zijn eerste partij met 6-11 in de derde set en verloor zijn andere twee partijen in de vijfde set. De dubbel werd met 11-13 gewonnen in de derde set door Richard en Caitlynn. Team 6 staat nog steeds eerste in de poule.

Sittard 7 speelde uit in Valkenburg tegen Ready 1 en verloren ook met 6-4. Jack Rolink verloor zijn eerste twee partijen in de vierde set en won zijn laatste wedstrijd met 2-11 in de derde set. Jos verloor zijn eerste partij met 11-6 in de vijfde set. Jos stond met 9-5 voor in de vierde set, maar wist die set niet binnen te halen voor de overwinning. Zijn tweede partij won die met 1-11 in de vijfde set en zijn laatste wedstrijd met 9-11 in de derde set. Tom won zijn eerste partij met 11-13 in de vijfde set. Hij moest een achterstand van 8-1 goedmaken in deze set en wist dit voor elkaar te krijgen ook. Tom verloor zijn tweede partij in de vierde set en zijn laatste partij in de derde set. De dubbel, die gespeeld werd door Jack en Gied, werd verloren met 11-5 in de vijfde set. Sittard 7 staat nu derde in de poule met twee punten achterstand op Brunssum 4 en één punt achterstand op Ready 1.