COMPETITIE 25 SEPTEMBER 2021

Team 1 speelde vandaag uit tegen Avanti 2. Na de goede uitslag van vorige week weten ze weer een uitslag van 2-8 te noteren. Sam en Andy winnen bijna alles in drie games. Sander was één keer succesvol en won ook de dubbel in vijf games met Sam. Na dit resultaat staan ze gedeeld eerste met ENTAC, de tegenstander van volgende week.

Team 2 had ook een uitwedstrijd op het programma. Tegen BIT.NL 2 uit Ede werd weer gelijk gespeeld. Job en Manuel winnen twee potten en verliezen allebei hun derde in vijf games. Rutger is nog lang niet de oude door een heupblessure en moest dus met lege handen naar huis.

Team 3 had dinsdag een inhaalwedstrijd tegen Cevelum 1. Jack Breukers won twee partijen, Tom Kasperski voegde hier één partij aan toe. Invaller Hans speelde goed, maar kon helaas niet voor een verrassing zorgen.
Zaterdag werd thuis gespeeld tegen Landgraaf 1. Tom Kasperski en Max zorgen hier voor de punten, elk twee enkels en de dubbel. Bernd verloor drie keer kansloos en moet dringend weer eens komen trainen.

Team 4 had zich bij elkaar geraapt om naar het altijd gezellige Swalmen te rijden. De enige thuiswedstrijd in de zaal was Destatec 1 – Sittard 4, uitslag 5-5. Richard Cords en Twan wonnen twee keer, Hans won er maar één, maar dit hadden er eigenlijk twee moeten zijn. Tegen Job Heijman weet Hans een 2-0 achterstand weg te werken. Maar de 8-3 voorsprong in de vijfde game verzilvert Hans helaas niet.

Team 5 had het lastig tegen Koningslust 1. Het werd maar liefst 1-9 waarvan Arno Donners het puntje wist te scoren. Maar er werden vijf 5-setters gespeeld, hopelijk vallen die de volgende keer onze kant op.

Team 6 heeft na de dikke overwinning van vorige week en de 8-2 overwinning van deze week duidelijk ambities. Thuis tegen Elsloo ’72 2 pakte Richard van Bommel weer de volle winst. Rob Overmans en Jules wonnen elk twee partijen.

Team 7 speelde uit tegen Brunssum 4. Hier werden de punten eerlijk verdeeld, 5-5. Jack Rolink was man of the match. Tom Pelzer won één spannende partij in de vijfde. Jos won één partij in de vijfde en verloor zijn andere in vier en vijf games.

Team 8 speelde thuis tegen Brunssum 5. Het werd hier 6-4 door twee overwinningen van Kjell, Ben en Roy. Ze staan hiermee op een tweede plek. Volgende week hebben ze kans om tegen de nummer 3 punten uit te lopen.

Jeugd 1 speelde maandag in Geleen tegen Kluis 2. Liz en Boo behaalden de maximale score van 0-5. Er kwam geen enkele 5-setter aan te pas, erg knap meiden!

Jeugd 2 was ook deze week weer erg succesvol. Uit tegen Fortus 1 werd het hier ook 0-5. Juul en Pien moesten wel elk een keer in een 5-setter aan de bak. Maar door dit resultaat staan ze met vier punten los aan kop, Super!!!