Geen beperkingen meer bij sporten, afstand & blijven zitten in de kantine.

Clubgenoten,

Heerlijk! We mogen weer een stuk meer. Stap voor stap gaan we terug naar waar zo lang naar verlangd hebben.

Vanaf nu:
* zijn mondkapjes op onze club niet meer nodig.
* gelden er tijdens het sporten geen beperkingen meer.
* zijn onze kleedlokalen open.
* zijn onze douches weer in gebruik. Nu nog alleen koud, maar daar wordt aan gewerkt door de Sportstichting.
* is onze kantine weer open volgens reguliere openingstijden.
* mogen we weer wedstrijden, toernooien en competitie spelen.

Laten we voorzichtig blijven om niet teleurgesteld te worden, mocht het onverhoopt toch weer slechter gaan.
Het is menselijk nu alle remmen los te gooien, maar we vragen toch nog discipline van jullie. Stel ons a.u.b. niet teleur.
We doen het enkel om ons aller gezondheid te waarborgen! We hebben een kantine waardoor we ons aan de horeca-wetgeving moet houden (klik hier voor de website van de Rijksoverheid/horeca). Daarom houden we wel nog vast aan het navolgende:
* Routing via tijdelijk in- en uitgang.
* Handen desinfecteren.
* Inschrijven in register om verplichting gezondheidscheck te waarborgen.
* Zitten in kantine en geen verplaatsing van opgesteld meubilair.
* Afhalen drankjes en terug brengen leeg goed aan afhaalpunt bar.
* Wij propageren pin/contactloos betalen.
* Zo goed mogelijk ventileren gebouw.

Graag wil ik de Corona Commissieleden Jack Klerkx, Wim Elschott en Michèl Pluijmen, héél hartelijk danken voor hun inspanningen tot nu toe!Zij hebben telkens spoedig & adequaat gereageerd op de veranderende wet- en regelgeving waardoor we op een verantwoorde manier zo veel mogelijk gebruik hebben kunnen maken van onze faciliteiten. We hebben als bestuur altijd kunnen bouwen op hun advies en werkzaamheden en dat is heel waardevol.
Daarnaast verdienen al onze leden een compliment voor het naleven van de regels het afgelopen jaar. Dank jullie wel!Tot snel op onze club, in de zaal of voorlopig nog even zittend bij de bar! Namens het bestuur van TTV Sittard,

Bart Ploemen

Sporten-na-26-juni-2021