Jack Rolink, dé man achter onze website!

Het lijkt al weer een eeuwigheid geleden. In september 2019 starten wij als media commissie met de bouw van deze website. Teksten schrijven, foto’s verzamelen, informatie ordenen en plaatsen. Naast 20-plusser Jos Huntjens en 30-plusser Richard Cords wist ondergetekende (40-plusser) ook een ervaren man te ‘strikken’ voor deze klus. Jack Rolink (uit het altijd zonnige Munstergeleen) stemde in ons te helpen bij het nemen van de eerste belangrijke stappen m.b.t. de bouw van onze site.

Jack bouwde bijna alle statische pagina’s van onze website en heeft daarmee een hele belangrijke basis gelegd voor deze site. Hiervoor zijn we hem ontzettend dankbaar. Dankzij jou, Jack, is de historie van onze vereniging voor een ieder vindbaar. De trainingsdata, de statistieken, de competitiedata, alles keurig geadministreerd én vindbaar. Én onze home-knop heb je gerealiseerd… Dat was even puzzelen 😉

Enkele maanden geleden heeft Jack aangegeven onze commissie te verlaten om Gied Alofs op de volgen als kartrekker van de jaarlijkse TTV Sittard Mosselavond. Bij deze willen we Jack nogmaals héél hartelijk danken voor zijn inspanningen die aan de basis lagen van onze website. DANK JE WEL JACK!

Jack tijdens een TTV Sittard Darttoernooi