Verkiezingen 2021

Op 17 Maart a.s. mogen we weer naar de stembussen voor de verkiezingen.
Net zoals andere jaren zal ons home weer dienen als een van de vele stemlokalen. We hebben de vraag gekregen of er nog mensen willen helpen met het tellen van de stemmen, zie bericht:

Het weekend staat weer voor de deur, net als de verkiezingen van 2021! Het liefst willen we natuurlijk iedereen persoonlijk benaderen maar helaas gooit corona daar roet in het eten. Via deze e-mail proberen wij zoveel mogelijk verenigingen en mensen te benaderen. Ken jij of ben jij iemand van 18+ die de gemeente Sittard-Geleen tijdens de verkiezingen op 17 maart 2021 een avond mee wilt helpen met het tellen van de stemmen? Dan hebben we jou nodig! Dit hoef je natuurlijk niet vrijwillig te doen. Als dank voor je hulp krijg je van de gemeente een vergoeding van € 35,-.

Wij horen graag of er interesse is in een reactie op deze e-mail. Voor meer informatie en de voorwaarden kun je terecht bij de volgende link https://startpeople.nl/vacature/stemmentellers-gemeente-(v1952733) of stuur ons een mailtje naar heerlenla@startpeople.nl. We hebben een hoop mensen nodig dus delen mag zeker! Mensen mogen zich ook aanmelden via de sollicitatieknop in de link.

We zien je reactie met plezier tegenmoet en wie weet zien we jou ook terug bij de verkiezingen. Alvast een fijn weekend!

Met vriendelijke groet, Start People Heerlen XL