Artikel over TTV Sittard in wijkblad “Doorkijk”

Deze maand is er een artikel over onze vereniging verschenen in wijkblad Doorkijk Sittard Oost;

Burgemeester Hans Verheijen heeft onze scheidende voorzitter als gewaardeerd vrijwilliger geëerd met de “Speld van Verdienste” van de Gemeente Sittard-Geleen.
Zoals op de foto’s te zien hield de burgemeester tijdens de ceremonie 1,5 meter afstand, waardoor de speld werd geplaatst door de aanstaande echtgenote van Marcel, Angelique.
Marcel Hundscheidt is 22 jaar de bevlogen voorzitter van onze vereniging geweest. Tijdens de periode als voorzitter is ons Tafeltenniscentrum, samen met het wijkplatform én de gemeente, verbouwd tot een prachtig Tafeltenniscentrum in het hart van de wijk Vrangendael.
Daarnaast is Marcel, samen met o.a. de heren Toon Jacobs, Wim Elschott en Gied Alofs maar liefst 31 jaar lid van de redactie van het clubblad “Tussen Bat&Net” geweest. Het afgelopen jaar is de functie van het clubblad overgenomen door het blog op de website www.ttv-sittard.nl, waarna Marcel zijn taken heeft overgedragen aan de volgende generatie enthousiaste leden.
Sinds 30 september heeft Marcel ook de voorzittershamer overgedragen aan Bart Ploemen, eveneens uit Sittard. Ook de bestuursleden Arno van Hove en Jack Breukers hebben na méér dan tien jaar hun bestuursfunctie op die datum overgedragen. In het totaal zijn er vijf nieuwe, enthousiaste bestuursleden tot het zeventallig bestuur toegetreden.
De Speld van verdienste is een welkome kroon op het werk van ‘verenigingsmens’ Marcel Hundscheidt, die totaal verrast was door het bezoek van de burgemeester. De aftredende bestuursleden laten een bloeiende vereniging achter op deze mooie locatie in het Hart van Vrangendael.

Zie ook: Dankwoord van Marcel Hundscheidt en De Algemene Ledenvergadering