Nieuw protocol

Beste leden van TTV Sittard, bijgaand ons nieuw protocol, aangepast n.a.v. de recente mededelingen van onze Minister President. Geen competitiewedstrijden meer, maar we mogen wél nog trainen. Afstand houden, ook tijdens het sporten, dus er wordt niet gedubbeld! Ondanks alles wensen we jullie veel speelplezier toe! Namens het bestuur én de Corona Commissie van onze club, Bart

Protocol Tafeltennissen TTV Sittard per 14 oktober 2020

Spelen in onze zaal
Algemeen

• We houden ons aan de RIVM-richtlijnen, dus meld je af en blijf thuis bij klachten of als je in quarantaine bent.
  • Gebruik de tijdelijke ingang van het gebouw via gang kleedkamers.
  • Handen desinfecteren bij binnenkomst.
  • Naam en tijdstip binnenkomst inschrijven in dagregister.
  • Volg de aanwijzingen van de aanwezige Trainer/Corona Coördinator op.
  • De kleedlokalen en douches zijn gesloten.
  • Op voorschrift van de Gemeente dienen we zo veel mogelijk te ventileren en zullen we mogelijk de tijdelijke in- en uitgangen alsmede ramen openzetten. Neem gepaste kleding mee.
  • Uitgang door voormalige hoofdingang.
  • Sluiting clubgebouw op trainingsdagen 15 min. na laatste spelmoment, uiterlijk om 22.30 uur.
  • Competitiewedstrijden en toernooien zijn verboden.

Tijdens het sporten in speelzaal

• Er mogen maximaal 30 personen aanwezig zijn in onze accommodatie (exclusief trainers). Kaderleden die functioneel aanwezig zijn tellen niet mee in deze aantallen.
  • Spelers houden 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Geen dubbel spel meer spelen.
  • Er wordt niet na elke game van tafelhelft gewisseld.
  • Na einde van de training reinigt het team zijn tafel met beschikbare middelen
  • Na de training verlaat men direct de accommodatie

Bezoekers en toeschouwers:
– Geen bezoekers toegestaan

Kantine

• De kantine is gesloten. De ruimte kan wel gebruikt worden als tussentijdse wachtruimte.
  • Ook hier geldt voor personen ouder dan 18 jaar ook meteen de 1,5 meter afstandsregel.
  • Alleen zitten op exact geplaatste krukken en stoelen is toegestaan. Niet verplaatsen van de zitplaatsen. Staan en lopen kan dus niet.
  • Alleen flesjes frisdrank en koffie/thee in kartonnen bekers beschikbaar als “automatendrank”.
  • Alleen digitaal betalen is mogelijk, dus niet contant afrekenen.

We wensen onze spelers veel speelplezier!