Competitie 10 oktober 2020

Jeugd 2 speelde thuis tegen Elsloo. Luca wist zijn partij te winnen met 13-11, Indy verloor zijn partij en ook Ian wist geen partij te winnen. De dubbel die gespeeld werd door Indy en Luca werd met 5-11 verloren in de derde set. Uitslag 1-4

Jeugd 3 ontving Destatec en wist, mede door de goede coaching van Jos, te winnen met 3-2. Juul en Pien wisten beiden hun partij te winnen. Eva verloor helaas haar twee partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Juul en Pien, werd met 12-10 gewonnen in de vierde set,

Heren 1 speelde uit bij Red Stars en verloor met 6-4. Sander won twee partijen, Sam één en Job, als invaller, won helaas geen wedstrijd. De dubbel, die gespeeld werd door Sam en Sander, wisten ze in de derde set te winnen.

Heren 2 speelde ook uit bij Red Stars. Het werd helaas geen succes en verloor met 10-0. Doordat Job inviel bij Heren 1 waren Rutger en Jack ook nog maar met z’n tweeën.

Heren 3 ging op pad naar Landgraaf en won met 0-10. Door dit goede resultaat staat Sittard 3, met een wedstrijd minder gespeeld, nog maar twee puntjes achter op SETA.

Heren 6 speelde uit bij Fortus en verloor met 6-4. Bas wist zijn eerste twee partijen te winnen, maar verloor zijn laatste wedstrijd met 12-10 in de vijfde set. Arno won alleen zijn eerste partij en verloor de anderen nipt in de vijfde set. Joop verloor helaas al zijn partijen ook al wist hij bijna zijn tweede partij te winnen. Joop stond namelijk 1-2 in sets voor, maar daarna kwam de tegenstander terug en verloor de wedstrijd met 11-6 in de vijfde set.

Heren 7 speelde thuis tegen Venlo. Niels won er twee, Jules een en Marc wist helaas geen wedstrijd te winnen. De dubbel die gespeeld werd door Niels en Jules werd helaas verloren met 4-11 in de derde set. Uitslag 3-7.

Heren 8 ging op pad naar TTC en wist met 4-6 te winnen. Jos was in vorm en won al zijn partijen, Jack won er twee en Tom won helaas geen wedstrijd. De enige wedstijd die makkelijk gewonnen werd was de dubbel. Jack en Jos wisten deze namelijk te winnen met 2-11 in de derde set.

Heren 9 speelde thuis tegen Venlo. Marcel won al zijn partijen en werd “man of the match”. Chris won er twee en Kjell won helaas geen partij. Chris en Kjell verloren met 13-15 de dubbel. Uitslag 5-5.