Protocol Tafeltennissen per 1 oktober 2020

Protocol Tafeltennissen TTV Sittard per 1 oktober 2020

Spelen in onze zaal:
Algemeen

• We houden ons aan de RIVM-richtlijnen, dus meld je af en blijf thuis bij klachten of als je in quarantaine bent.
  • Gebruik de tijdelijke ingang van het gebouw via gang kleedkamers.
  • Handen desinfecteren bij binnenkomst.
  • Volg de aanwijzingen van de aanwezige Corona Coördinator op.
  • Op competitiedagen worden de kleedlokalen en douches alleen door de bezoekende verenigingen gebruikt.
  • Altijd maximaal 3 personen per kleedkamer.
  • Op voorschrift van de Gemeente dienen we zo veel mogelijk te ventileren en zullen we mogelijk de tijdelijke in- en uitgangen alsmede ramen openzetten. Neem gepaste kleding mee.
  • Uitgang door voormalige hoofdingang.
  • Sluiting clubgebouw op trainingsdagen 15 min. na laatste spelmoment, uiterlijk om 22.30 uur.
  • Sluiting clubgebouw op competitiedagen z.s.m. na opstellen tafels en mogelijkheid tot douchen bezoekende verenigingen.

Tijdens het sporten in speelzaal

• Spelers die een wedstrijd spelen hebben in speelzaal geen afstandsbeperking naar elkaar.
  • Per wedstrijd ontvangt men een schone bal en deponeert deze na de wedstrijd in een bak.
  • Balletje dat over afrastering gaat mag men hergebruiken.
  • Na de game van tafelhelft verwisselen wordt gewoon gepraktiseerd.
  • Na einde van alle wedstrijden reinigt het team zijn tafel met beschikbare middelen.
  • Indien iemand geen dubbel wenst te spelen, hieraan gehoor geven en geen discussie aangaan.

Bezoekers en toeschouwers

• Geen bezoekers toegestaan bij wedstrijden en trainingen.
  • Per team is er slechts één coach/chauffeur toegestaan.
  • De begeleidende coach/ouder dient zich bij binnenkomst in te schrijven in register.
  • Spelers schrijven zich in bij binnenkomst voor trainingen, bij competitiewedstrijden hoeft dit niet.

Kantine

• De kantine is gesloten. De ruimte kan wel gebruikt worden als zitruimte voor spelers en hun eventueel begeleiders.
  • Hier geldt voor personen ouder dan 18 jaar meteen de 1,5 meter afstandsregel.
  • Alleen zitten op exact geplaatste krukken en stoelen is toegestaan. Niet verplaatsen van de zitplaatsen. Staan en lopen kan dus niet.
  • Alleen flesjes frisdrank en koffie/thee in kartonnen bekers beschikbaar als “automatendrank”.
  • Alleen digitaal betalen is mogelijk, dus niet contant afrekenen.

Uitwedstrijden

• Bij vervoer in auto gaan wij uit van de RIVM-maatregelen.
  • Indien je de aangetroffen situatie bij de ontvangende vereniging niet goed en onverantwoord vindt,
    dit als zodanig melden en bezoek afbreken. Er wordt dan niet gespeeld.
  • Informeer vooraf de Coronaregels van de te bezoeken vereniging en respecteer deze.

We wensen onze spelers en gasten veel speelplezier!