Competitie 26 September 2020

Heren 2 begon hun tweede wedstrijd uit bij De Treffers en verloren deze helaas met 8-2. Job en Rutger wisten allebei één wedstrijd te winnen. De dubbel die gespeeld werd door Job en Rutger wisten ze helaas niet te winnen. René won helaas geen partij.

Heren 3 speelde thuis tegen Maastricht 2. Tom en John wonnen drie partijen en Yaëlle won er twee. De dubbel die gespeeld werd door John en Yaëlle werd helaas met 12-14 verloren in de derde set. Waardoor het uiteindelijke resultaat van 8-2 tot stand kwam.

Heren 6 speelde uit bij Vijlen en wisten te winnen met 7-3. Joeri en Arno wisten twee wedstrijden te winnen. Ook Rob, invaller uit team 7, wist twee partijen te winnen.

Heren 7 mocht het op tafel twee opnemen tegen Elsloo. Jules en Marc wisten beide twee wedstrijden te winnen, Petra moest het doen met een partij. De dubbel die gespeeld werd door Jules en Marc werd helaas in de derde set verloren met 5-11. Al met al bereikten ze toch nog het resultaat van 5-5.

Heren 8 speelde thuis en kregen Heerlen op bezoek. Jack werd ‘men of the match’ door drie wedstrijden te winnen, Tom en Jos wisten beiden twee wedstrijden te winnen. Tom verloor zijn wedstrijd tegen Marc in de derde set en Jos verloor zijn wedstrijd tegen Carlijn in de vijfde set met 9-11. Ook wisten Jack en Jos de dubbel te winnen in de derde set met 12-10.

Heren 9 ontving Kerkrade en wisten net met 6-4 te winnen. Kjell won alle drie de wedstrijden, Chris won er twee en Ben won helaas maar één partij. De dubbel die gespeeld werd door Chris en Ben werd helaas verloren met 9-11 in de derde set.

Jeugd 1 ontving SETA en wisten het maximale resultaat te behalen, namelijk 5-0. Boo en Liz wonnen beide enkelpartijen vrij gemakkelijk. De dubbel werd in de vijfde set met 11-9 gewonnen.

Jeugd 2 speelde ook thuis en wisten helaas niet zo’n goed resultaat te behalen als dat jeugd 1 deed. Luca won wel zijn beide enkel partijen. Alleen wisten Jorn en Ian geen enkel partij te winnen. Ook de dubbel die gespeeld werd door Jorn en Ian werd helaas met 8-11 verloren in de vijfde set.

Jeugd 3 ontving Fortus en kwamen tot een resultaat van 2-3. Pien won beide enkelpartijen en Eva won er geen. De dubbel werd helaas verloren met 11-13 in de derde set.