Onze leden thuis… Ingezonden foto’s

Ook in de afgelopen dagen hebben opnieuw enkele leden de moeite genomen om in beeld te brengen hoe ze deze dagen zonder het verenigingsleven van TTV Sittard doorbrengen. Peter Spaan wandelt met zijn hond Freya, terwijl Gied Alofs en Jack Rolink ‘een pijltje gooien’. Waarom Gied dit met een plant in zijn rechterhand doet, is ons nog niet bekend.

Huub de Vaan schrijft ons het volgende: “Hoi clubgenoten, ik heb gelukkig geen probleem om de tijd door te komen met een grote tuin en een nieuw project het bouwen van een kippenhok en bijbehorende ren leuk ook voor de kleinkinderen en inmiddels 4 eieren per dag. Dat en nog 3 dagen opvang  van Matteo en Sarah zorgt dat het hier levendig blijft. Groetjes allemaal en blijf gezond!