Onze jeugd mag weer (buiten) beginnen….

Het is zo ver… onze jeugd mag weer van start!

Zoals jullie Inmiddels vernomen hebben heeft de overheid vanaf 29 april 2020 de regels voor het buiten sporten versoepeld.

Deze versoepeling heeft ons aan het denken gezet en we gaan (binnen de door de overheid gestelde kaders) de trainingen, zei het voorlopig buiten, weer opstarten vanaf aanstaande donderdag. WE HEBBEN ER ZIN IN!

Helaas kunnen we nog niet echt tafeltennissen maar Sam en René, die ook de trainingen zullen geven, hebben een leuk alternatief trainingsprogramma opgezet. Er is een “Corona coördinator” van de vereniging aanwezig die er zorg voor draagt dat de door de overheid gestelde regels wordt nageleefd.

We hebben de trainingen onderverdeeld in 2 groepen:

·         Jeugd t/m 12 jaar (18.00 tot 19.00 uur)

·         Jeugd 13-18 jaar (19.15 tot 20.15 uur)

De Gemeente Sittard-Geleen heeft inmiddels akkoord gegeven voor het uitvoeren van dit trainingsprogramma en we hopen dat hierna snel onze senioren mogen volgen.

WE ZIJN HEEL BLIJ ‘ONZE’ JEUGDLEDEN WEER TE MOGEN VERWELKOMEN!