Competitie 8 Februari 2020

Jeugd 1 speelde hun tweede wedstrijd uit in Venray en wist helaas maar een score van 8-2 eruit te halen. Jori won één partij en kon ook samen met Valerie de dubbel winnen.

Jeugd 2 speelde thuis tegen Venray en kon, door de geweldige coaching van Jos, een score van 4-1 bereiken. Boo won twee partijen en kon ook samen met Liz de dubbel winnen. Liz verloor helaas de laatste partij in de 5de set met 9-11.

Jeugd 4 speelde uit in Venray. Juul en Pien wonnen allebei één partij en verloren helaas de dubbel. Uiteindelijk een nipte nederlaag van 2-3.

Heren 1 speelde uit in Ede en verloor met 7-3. Sander won één partij en Rutger won helaas niks. Sam kreeg het wel voor elkaar om twee partijen te winnen, maar het lukten Sam en Sander helaas niet om de dubbel te winnen. Deze dubbel werd helaas verloren in de 5de set.

Heren 2 speelde uit tegen The Back Hands 1 en verloor ook met 7-3. Manuel, René en Jack B wonnen allemaal één partij en verloren helaas ook de dubbel, die gespeeld werd door Manuel en René.

Heren 3 speelde thuis tegen Red Stars 5. Richard won drie partijen waardoor hij man of the match werd. Tom won twee partijen en Max, kon na een lange tijd niet gespeeld te hebben, helaas geen partijen winnen. De dubbel werd gewonnen in de 4e set met 13-11, door Tom en Richard.

Heren 4 speelde uit tegen Westa 4 en kreeg het net niet voor elkaar om te winnen. Bernd won twee partijen. John en Michèl wonnen beide maar één partij. De dubbel werd bij heren 4 verloren in de 4e set met 12-10 en gespeeld door Bernd en Michèl.

Heren 5 speelde thuis tegen Venlo 1 en verloor met 3-7. Twan, Caitlynn en Arno wonnen allemaal één partij en verloren helaas de dubbel met 6-11 in de 5e set, die gespeeld werd door Twan en Caitlynn.

Heren 6 speelde thuis en won met 8-2 van Venlo 1. Arno en Joop wonnen al hun enkel partijen en mochten op de foto. Bas won twee partijen en in de dubbel waren de tegenstanders net te sterk, waardoor die werd verloren.

Heren 7 speelde uit tegen Minor 1. Jules, Rob en Niels wonnen allemaal twee partijen. De dubbel werd gewonnen door Jules en Niels in de 5e set met 9-11. Uiteindelijk een ruime overwinning van 3-7.

Heren 8 ontving ook een team van Venlo en wist, na twee mindere wedstrijden, een ruime overwinning van 8-2 te bereiken. Jack Rolink werd voor de 3e keer op rij man of the match door drie partijen te winnen. Tom Pelzer en Jos wonnen beide twee partijen. De dubbel werd, voor de eerste keer dit seizoen, gewonnen door Jos en Jack Rolink met 11-2 in de 3e set.

Heren 9 speelde uit tegen Armada 2 en won met 3-7. Roy en Marcel Janssen wonnen 3 partijen en Remco mocht de tassen dragen. De dubbel werd gewonnen met 11-8 in de 3e set, die gespeeld werd door Roy en Marcel Janssen.